DayZ
Community-Online-Tools
Liven 2019 年 5 月 11 日 上午 11:31
[Bug] Aiming decal
When I press inser (to enter free carema) if the caratere is looking down, when I press inser again to exit free camera the aiming (with weapon) of the caractere is decal to the up (and invert if the caractere was aiming to the up before entering free camera).
The only case that is not bugging (and that alow to get back correct aiming) is when the caractere is looking the horizon (not up or down) and is facing South Ouest (little aiming decal if not facing SO)

Hope you anderstand what I am saying, english is not my natural language)
< >
正在显示第 1 - 4 条,共 4 条留言
Jacob_Mango  [开发者] 2019 年 5 月 16 日 上午 9:06 
Sorry I do not understand but I may be able to get someone who can help. What is your first language?
Liven 2019 年 5 月 16 日 上午 9:24 
I'm french
0x346e3730 2019 年 5 月 24 日 上午 11:02 
Explique en Français, et si t'as une vidéo ça serait top
Liven 2019 年 5 月 28 日 上午 6:57 
Salut,
le soucis que je rencontre est que lorsque l'on vise le sol puis que l'on entre en camera libre (ins par defaut) puis que l'on sort de la camera libre, le joueur se retrouve à viser le ciel lorsque l'on regarde l'horizon (et inversement si l'on visait le ciel avant de rentrer en camera libre)
La solution lorsque l'on est "décalé" est de viser l'horizon puis de entrer et sortir de la camera libre pour retrouver une visée correcte.
J'ai cru aussi constater un léger décalage lorsque l'on fait face à une autre direction que sud ouest mais comme le différence n'est pas flagrande, c'est pas super important (et puis je suis pas 100% sûr de ce décal là)
Petite vidéo montrant le soucis : https://www.youtube.com/watch?v=p3qtxvv3wJ0&feature=youtu.be
< >
正在显示第 1 - 4 条,共 4 条留言
每页显示数: 1530 50