Fui baneado por VAC INJUSTAMENTE
Estaba jugando 2v2 cuando de la nada se me desconecto de la partida y cuando le di a reconectar me salio que estaba con VAC activo cuando nunca utilice ningun tipo de hacks para hacer trampas ni aplicaciones externas,Necesito ayuda yo soy legal puedo mostrar cualquier tipo de prueba que se necesite,Es injusto que me hagan esto...
< >
正在显示第 1 - 11 条,共 11 条留言
Your ban appeal is futile.
You cannot appeal a CS2 game ban.

https://psteamhelp.yuanyoumao.com/en/faqs/view/4E54-0B96-D0A4-1557

CS2 game bans can be issued for, including but not exclusively:
* frequent irregular gameplay as detected by VACNet AI or by other means, this includes premade matchmaking with a cheater repeatedly or cheating committed by yourself,
* incessant griefing by verbal abuse, in-game physical abuse or other unsportsmanlike conduct,
* botting and automation,
* manipulation of matchmaker and rating,
* disruption of gameplay on the technical level (such as DDoS attacks or causing crashes)

CS2 game bans are both permanent and non-negotiable.
1 bloqueo en juego registrado | Detalles
1 día(s) desde su último bloqueo

:ai_flare: Las letras rojas son permanentes.
:ai_flare: Tienes un BLOQUEO del juego bloqueo.
:ai_flare: Este foro es de usuarios y NO es de apelaciones.
Não adianta, amigo, a gente reclama via ticket, eles não nos respondem, quando reclamamos na comunidade, é sempre a mesma desculpa, para usar o ticket, estou passando pela mesma situação, estava jogando 2v2 e fui desconectado com a mensagem de Ban, não sou cheater e nem jogo bem.
引用自 Nina_Gamer SKINS
Não adianta, amigo, a gente reclama via ticket, eles não nos respondem, quando reclamamos na comunidade, é sempre a mesma desculpa, para usar o ticket, estou passando pela mesma situação, estava jogando 2v2 e fui desconectado com a mensagem de Ban, não sou cheater e nem jogo bem.
Cheats are not necessary to receive a GAME BAN.
引用自 Lufia
引用自 Nina_Gamer SKINS
E o que justifica um ban permanente?
引用自 Nina_Gamer SKINS
FAQ:
Why are game bans issued?
Game bans in Counter-Strike 2 are issued when a player attempts to circumvent or interfere with game systems to the detriment of others.
Examples include:
Cheating.
Manipulation of matchmaking rank by deranking or falsely increasing your Skill Group or Counter-Strike Rating.
Botting and/or automation.
Intentionally interfering with the normal operation of game servers or other players.

As you can see, these are just examples; not all the reasons are known.
引用自 Lufia
引用自 Nina_Gamer SKINS
FAQ:
Why are game bans issued?
Game bans in Counter-Strike 2 are issued when a player attempts to circumvent or interfere with game systems to the detriment of others.
Examples include:
Cheating.
Manipulation of matchmaking rank by deranking or falsely increasing your Skill Group or Counter-Strike Rating.
Botting and/or automation.
Intentionally interfering with the normal operation of game servers or other players.

As you can see, these are just examples; not all the reasons are known.
Mas não sou smurff, sou ruim mesmo, não tenho automação pra nada e nem jogo frequentemente, pego a caixa semanal e as vezes jogo pra desestressar.
引用自 Nina_Gamer SKINS
Mas não sou smurff, sou ruim mesmo, não tenho automação pra nada e nem jogo frequentemente, pego a caixa semanal e as vezes jogo pra desestressar.
It doesn't matter what you say or whether I believe you, your punishment will not change.
引用自 Nina_Gamer SKINS
引用自 Lufia

Oh look, “Space War” !
引用自 Lufia
引用自 Nina_Gamer SKINS
It doesn't matter what you say or whether I believe you, your punishment will not change.
Sim, e isso é triste, uma empresa tão grande, sem um atendimento ao cliente humanizado, mas como disse acima, a partir de hoje, se a Steam colocar o WinRar em seu catálogo, eu irei crackear, eles não irão ver mais um centavo meu.
引用自 A Clöckwork Orange
引用自 Nina_Gamer SKINS

Oh look, “Space War” !
O Space War e Fueled Up são programas da própria Steam pra criar servidores privados de Dark Souls e outros jogos compatíveis com host para multiplayer, se tem outra utilidade, eu desconheço.
< >
正在显示第 1 - 11 条,共 11 条留言
每页显示数: 1530 50

发帖日期: 12 月 6 日 下午 6:49
回复数: 11